Povestea mea




Salut,

   Sunt Alin si in cele ce urmeaza vreau sa ma adresez tie si acelui eu din trecut. 

Poate daca in urma cu cativa ani as fi primit aceasta scrisoare m-ar fi ajutat sa trec mult mai usor peste anumite temeri. 

Urmeaza sa iti relatez o parte din viata mea, mai exact cele mai importante momente din viata mea care m-au ajutat sa ajung la maturitate emotionala. 

Ma emotionez sa vorbesc despre mine si sa imi amintesc toate acele etape de neincredere. 

Am decis sa imparatsesc cu voi aceste experiente personale pentru a ajuta si alte persoane sa isi gasesca puterea interioara.

Imi aduc aminte si acum cand a trebuit sa urc pe o scena sau sa vorbesc in fata atator oameni la microfon. 

Stiam ca pot insa nu simteam asta, lipsea ceva – increderea in sine.
In adolescenta mi-am dorit sa am mai multa incredere in mine, sa demonstrez ca pot mai mult.

Am absolvit facultatea de psihologie din dorinta de a ma cunoste pe mine mai bine si pentru ca si eu la randul meu sa ii cunosc pe altii mai bine.

Anii de facultate sunt cei ce mi-au ghidat dezvoltarea personala.

Astazi inspir o comunitate de oameni, ofer consultanta si vreau sa impartasesc cunostintele mele.

Sunt indragostit de dezvoltarea personala si de descoperirea potentialului individual.
In momentul in care oamenii se descopera pe ei insasi cred ca are loc magia. 

Ceva magic a existat acolo mereu doar ca nu au stiut cum sa scoata la suprafata asta.

Anii au trecut si din acel baiat timid am devenit omul de azi. 

Am invatat ce insemna sa fii responsabil, sa iei decizii, sa poti avea influenta asupra celor din jur, sa fii convingator si mai ales sa ai incredere in tine.


Am in fata o foaie goala in care trebuie sa scriu despre mine! 

Pare simplu, dar ce sa scriu! Daca as fii fost in aceeasi situatie in fata ta acum cativa ani probabil as fi simtit cum imi transpira mainile si imi ingreuneaza respiratia.

Invata sa te apreciezi prin unicitatea ta. Esti o creatie a naturii ce mostenesete bagajul genetic a parintilor tai. 

Ai o singura viata in care trebuie sa inveti sa stralucesti- asta ii invat pe oameni.

Oamenii nu sunt interesati de starea ta fizica sau psihica, ei pur si simplu te vor cataloga: Esti gras/a esti mic/a, esti fraier/a, esti nepotrivit/a.

Un lucru pe care mi-ar fi fost de folos sa il stiu mai demult ar fi fost sa stiu sa nu ma compar cu nimeni.

Nu ai nevoie de un sistem de valori sau de critici pentru a te clasa daca meriti sau nu, daca ai dreptul sau nu, daca ai voie sau nu. 

Sa vorbesti despre tine uneori poate fi dificil. 
Am fost mereu un tip linistit, desi inalt nu am avut cel mai accentuat curaj. In adolescenta m-am confruntat cu teama de a fi respins, teama de esec, dorinta de confirmare si de apartenenta la grup.

Doream sa fiu cineva si sa ma identific ca facand ceva notabil. Timpul trecea insa nu excelam in nimic.

Nu am avut multi prieteni pentru ca mergeam pe premiza ”Prieteni putini si buni”. In fond tot ce se ascundea in spate era teama de a interactiona cu persoane noi.

In fiecare om au existat momente de indoiala, de teama sau suferinta. insa societatea ne educa intr-un spirit dur, insensibil si competitiv.

Ce se intampla cu cei care au o stima de sine scazuta?
Daca atitudinea ta este cool oamenii te plac, daca nu te marginalizeaza te judeca sau rad de tine.

Am invatat ca fiecare om are resurse inepuizabile in interiorul sau.

Ceea ce este grav nu este ca nu stim cum sa le accesam ci faptul ca nu suntem constienti de valoarea noastra individuala.

Ce o sa inveti in continuare ?
As putea spune ca drumul meu a avut multe momente dificile, multe greseli. Motivul pentru care iti ofer acum aceasta indrumare este sa nu faci aceleasi greseli.

Aceasta calatorie prin e-mail este o poveste in care vei reusi sa iti identifici punctele forte.
Vreau sa inveti sa iti exploatezi potentialul infinit. Vei gasi inauntrul tau resursele nelimitate ale increderii in sine. 

Tot impreuna o sa dezvoltam strategii si exercitii de imbunatatire a respectului fata de sine. Invata sa te iubesti pe tine insuti ca mai apoi sa te poata iubi altii.

Poate suna egoist insa ceea ce o sa vreau sa inveti este sa te pui pe tine pe primul loc. De ce ?
Pentru ca tu contezi si aceasta calatorie este pentru tine!

Fii vocea care conteaza!
Am invatat sa spun ce gandesc fara sa ridic mana(adica fara sa cer voie). Fara a cauta aprobarea in ochii interlocutorului.

Am invatat sa imi impun punctul de vedere. Da, sa imi sustin punctul de vedere cu argumente.

De ce sa trebuiasca sa fii de acord cu alti oameni doar pentru ca gandesc diferit fata de tine.

Tu ai dreptul de a fi diferit, ai dreptul de a fi unic si ceva trebuie sa se regasesca in vocea ta, in tonul tau si in stima ta de sine.

Transformarea stimei de sine nu este un proces rapid insa este important sa te indrepti catre o directie. Este o calatorie pe care trebuie sa o incepi.

Doar ca nu stii ce trebuie sa faci, incotro sa te indrepti si mai ales cum!
Te invit intr-o calatorie in care sa experimentezi puterea ta interioara!

Si pentru ca vocea ta conteaza vreau sa stiu ce asteptari ai de la aceasta calatorie spre dezvoltarea ta personala!
In urma raspunsului tau o sa iti trimit un test de evaluare a increderii in sine in urmatorul articol !

Aceasta colaborare se bazeaza pe implicarea ta 100% pentru a avea rezultate, asadar te rog sa raspunzi la fiecare mesaj.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu