Budinca de tapioca cu paste

Hmmm ... imi era pofta de ceva bun ... de ceva delicios.
Azi am decis sa impatrasesc cu voi reteta propie de budinca din tapioca si paste incorporate.

Acum pentru ca Concursul national a trecut imi permit sa m-a rasfat si sa sarbatoresc alaturi de un minunat desert facut in casa.

Ingrediente: 
Perle de tapioca (bagate in blender= faina),
paste fainoase puse la fiert cu putina sare
fulgi de cocos , scortisoara , roscove , miere ca indulcitor sau extract de stevie.
Perlele de tapioca se bag in blender si se obtine o faina care se lasa la fiert pana se omogenizeaza adaugand putina esenta de rom si treptat extract de stevie (sau zahar , nu miere deoarece isi schimba propietatile la temperatura mai mare de 40 grade).

Pastele se fierb , se scurg apoi se pun intr-un vas si se adauga budinca de tapioca.

Pentru decor se folosesc fulgi de cocos , un praf de scortisoara si miere.
Tot din miere am facut si acel decor pe farfurie in care am adaugat pudra de roscove si scortisoara.
Timp de preparare aprox 15 min.

Aceast gustare este bogada in carbohidrati si constituie o sursa excelenta de energie inainte de antrenament.