Topeste grasimea in cel mai ieftin mod !


Despre slabire exista foarte multe informatii insa si foarte multe mituri. Mi-am propus ca in acest manual sa ofer tuturor o informatie verificata, clara, usor de retinut si cel mai important ….testata !

Ca sportiv de performanta am fost interesat de metodologia de antrenament dar si de nutritie devenind in cele din urma antrenor si tehnician nutritionist. Am facut acest lucru din pasiune, insa la un nivel inalt am acumulat informatii pretioase, am paraticipat la cursuri, am facut specializari, am participat la stagii de performanta pentru antrenori, am mers la workshopuri iar toate aceste informatii si ani de experienta sunt concentrate (aici)

   Pentru a veni in ajutorul tau cu informatii practice vreau sa iti ofer:
  1. Programul meu Online de remodelare corporala Armura (vezi rezultate !)
  2. Posibilitatea de a face o sedinta gratuita de Video-Training prin video call (click pentru detalii)
  3. Ghidul de slabire (e-book)
  4. Plan de nutritie personalizat (Obtine o dieta eficienta si slabeste sanatos)
  5. Antrenament cu personal trainer fitness – culturism in Bucuresti (vezi Harta)
  6. Antrenament de box cu antrenor personal in Bucuresti (vezi Harta)

Alin Diaconu este antrenor personal de box si fitness, teh.nutritionist certificat, si psiholog licentiat.
Este autorul ”manualului de remodelare corporala – ghid practic(click)” si fondatorul Programului Armura Body Fitness –Program online de remodelare corporala   .Cu o experienta de peste 8 ani (afla mai multe aici)



Alin Diaconu este antrenor personal box si fitness, teh.nutritionist, psiholog si sportiv de performanta
Autorul ”manualului de remodelare corporala - ghid practic(click)” si fondatorul Programului Armura Body Fitness -Program online de remodelare corporala  
Multumesc tuturor celor care urmaresc pagina de Facebook


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu